loading...
سیب خنده
جوکر بازدید : 54 جمعه 23 آبان 1393 نظرات (0)

(((+18)))

جاهای خالی را طبق اطلاعات خود پر کنید:

1.تو مزرعه مشغول کار و شخمم
اگر که محصول نمیده به......

2.من مثل آفتاب و تو مثل سایم
دلم میخواد دس بزنی به....

3.کمتر دم از انرژی پاک بزن
زانو بزن یه کم برام........

4.این دختره که خیلی سر به زیره
از صب تا شب همش به فکر...

5.رفیق من همش حرف حق بزن
صابونو بردار تو حموم.........

6.بچه بودم به جوجه نون میدادم
به رفیقام یواشکی ............

7.یه کم از این هوا تنفس بکن
شبهای جمعه تا سحر...........

گزینه های پیشنهادی من:
1.به جهنم
2.گوشم
3.حرف بزن
4.درسه
5.لیف بزن
6.پول میدادم
7.دعا کن

البته نظر شما هم محترمه و میتونین با ذهن های منحرفتون نقطه چین ها رو به دلخواه خودتون پرکنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 958
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 64
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 129
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 227
  • بازدید ماه : 511
  • بازدید سال : 5,528
  • بازدید کلی : 157,921